مهربانی....






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 


 

 یک سال است که می دانم بی قراری چیست 

 

 

مهربانی چیست 

 

 

 

 

یک سال است که می دانم آواز چیست

 

 

 

 

راز چیست

 

 

 

 

چشم‌های تو شناسنامه مرا عوض کردند

 

 

امروز من یک ساله می شوم

 



نظرات شما عزیزان:

دنيا
ساعت15:23---27 دی 1390
وب قشنگي داري دوست عزيز من لينك ات كردم به من هم سر بزن

aliiiiii
ساعت14:01---26 دی 1390
اشکاتو پاک کن همسفر گاهی باید بازی رو باخت اما اینو یادت باشه باز میشه زندگی رو ساخت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 26 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 10:8 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com